CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 19, 2009

norman farewell hi-tea

^^~Kemarin pada tanggal 18hb Jan 2009, bertempat d promenade hotel..aku dan seramai 17 org kwn2 sekerja telah mkn2 sempena farewell cgu Norman yg telah berpindah kilija d JPS.. cgu norman ni dulu PK Kokum d iskul ku..tp skrg sua nek pangkat p JPS..

^^~Yang buat aku terkilan adalah kehadiran rakan2 yg sangat x memuaskan (yang urg bassal2 tu lar!)..sepatutnya ramai lagi yg patut hadir ttp mungkin dorg yg len tu sengkek..walak kali sin dorg arr??

^^~aku kesian dgn cgu norman tu cz dia ni merupakan org kuat kokum d sikulku..dan merupakan org lama yg telah berkhidmat d SEMI tu..since SEMI tu diasaskan tahun 80-an dulu.. napa lah rkn2 lausek yg len --> 'geng bassal tu' x dtg ya...aku mmg sgt kacciwa...dorang patut datang untuk meraikan perpindahan cgu Norman ke JPS... =(

^^~On dat time kan, kami telah makan sepuas-puas hati sampai tummyku mau malatup sudah dek kerana full dgn makanan..maklumlah hi-tea tu dari jam 12 smpai jam 4..nah, ambik kau..mkn smpai perut jadi buncit sudah..hahaha.

^^~Pastu, tem begambar-gambar, nah,,terpaksa lah aku menahan napas untuk mengempeskan perutku supaya kelihatan slim ya! Memakai lagi aku baju putih, waina rayyang..punya susah mengcover itu perut..hahaha..

2 comments:

azlin m said...

den ... jgn la masukkan aku dlm golongan org2 yg mengaciwakan itu .. aku sediiii sbnrnya x dpt join .. tapi apa kan daya .. kemarin la satu2nya hari aku mau bersama family tercayang ku ... mcm mana pun, norman ... u r superb!

Diane Scofield said...

golongan tu sbnrnya utk org2 bassal yg d admin tu...bukan utk kak jelin..cian c norman, kb2 dak dtg..pk2 len dak dtg..bigboss pun dak dtg..huhuhu