CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 23, 2009

arrgggghh..i'm 30 thiz month

semekom...ari ni bersamaan 23 mei 09, me n all semian berkursus d kompleks pentadbiran putrajaya mengenai profesionalisme bekerja..so, sambil mendengar ceramah sambil itulah juga updating blog ni..ketara la bah kan ceramah tu bosan? haha

on 12 mei lepas, genaplah umur aku 30 tahun..terasa dah tua lah pulakkkkkkkkkkk..huhu..betapa sedihnya aku meninggalkan umur d lingkungan 20-an dan bila masuk ke 30-an ni terasa dewasa sangatttt..so dipendekkan cerita..aku telah menyambut harijadi yg bersejarah itu d tg lipat bersama dgn beberapa org rakan sekerja iaitu c jelin, ridos, esah, senni n dua org x-studentku (sponsor kek coklat indulgence from secret recipe)..menu yg disediakan ialah KFC sedap hingga menjilat jari..

pada hari yg sama juga, selepas jamuan makan2..aku dan kapla/lalat telah menyambung ke 1B kerana aku ingin menghadiahkan diriku kasut yg telah aku terbayang-bayang d waktu malam sebelum tidur iaitu sepasang high heels bearna hitam ala2 gladiator..sampai d sana, aku telah terbeli DUA pasang kasut,,haha..ini lah kelemahan aku..selalu TEWAS dgn kasut..

pada hari sabtu bersamaan 16hb pula,,my kezen telah mengatur satu party d BED untuk meraikan umurku yg melangkah ke lingkungan 30-an..ucapan yg kudengar dari mulutnya ialah " den, welcome to d club!" hahahaha..dat nite also my kezen tried to make me get drunk but i'm not lose in their game..they are! padan mukak dorang,,hehe..

hujung mei ni aku akan balik ke tawau on 29hb kerna one of my gudfren getting married on 30th may..after dat..i'm going back to kk on 31st may bcoz on 1st jun my friend's brother also getting married in papar..panat oo ulang alik naik kapal..sebab..nanti 6 jun aku akan terbang ke KL untuk melawat kazen aku d sana yg tengah sarat mengandung..she's my besfren...di kesempatan itu aku jugak akan melawat ke tugu negara, batu caves, klcc bridge n kl tower bersama dgn 3 org lagi rakan aku iaitu c sennie, kak jelin dan kak ridos..

SO, WAIT FOR US KL, THE SIN CITY IN MALAYSIA. =)))

0 comments: